уторак, 17. новембар 2015.

Jesenji gulaš u Bundevi


Moja nova prijateljica i koleginica Zorica Kerkez vodi fenomenalnu stranu sa receptima na FB. U pitanju je "BG Lonac" i ja sam oduševljena njenim specijalitetima i maštom!

Dozvolila mi je da podelim ovaj najnoviji recept sa vama / moji dragi čitaoci.

Priprema - količina "OD OKA":

Luk i prazilik da se krčka, istrugana šargarepa i celer, malo belog luka........meso na kockice dodati kad se luk ukrčka, dodati malo blendirane crvene paprike, paradajz pelat, šargarepa isečena na kolutove i opet se krčka. Po želji može i malo belog vina. Šampinjone sam dodala na kraju, još se malo krčka... posoliti, malo bibera, kurkume - šta ti padne na pamet od začina i šta voliš. Kašika , dve, projinog brašna, da se zgusne. Iseckati peršun i poslužiti. Ja sam bindeve izdubila, malo zapekla u rerni, dno malo zasekla, da moze stabilno da stoji i servirala gulaš. Može u gulaš da se doda i malo rendane bundeve, neće se osetiti, ko je ne voli, a daće lepu gustinu.

Osnovno je ljubav, vreme, za krčkanje, mašta za serviranje i eto ga!

Нема коментара:

Постави коментар